VIDEO: Lance Armstrong to Pay $1.5M to British Newspaper

Lance_Armstrong_to_Pay__1.5M_to_British_Newspaper.jpg

Armstrong successfully sued The Sunday Times for libel in 2006, but now that he admitted to PED use, the paper’s claims have been vindicated.

Thanks for checking us out. Please take a look at the rest of our videos and articles.


To stay in the loop, bookmark our homepage.

Leave a Reply

© 2017 Welcome to Diversity News Magazine Sports Page. All Rights Reserved. Theme WP Castle by Saeed Salam.