Archives

VIDEO: Lance Armstrong to Pay $1.5M to British Newspaper

Lance_Armstrong_to_Pay__1.5M_to_British_Newspaper.jpg

Armstrong successfully sued The Sunday Times for libel in 2006, but now that he admitted to PED use, the paper’s claims have been vindicated.

© 2017 Welcome to Diversity News Magazine Sports Page. All Rights Reserved. Theme WP Castle by Saeed Salam.